fbpx

Јазик

ВЕ МОЛИМЕ ПОПОЛНЕТЕ

Имањето разновидна, хранлива и урамнотежена исхрана е од најголема важност за здрав начин на живот. Затоа, следниве категории на храна треба да бидат вклучени и правилно комбинирани во секој план за исхрана. Ве молиме прочитајте и одберете ги вашите ставки во секоја од категориите за ефикасен развој на вашиот план за исхрана.

Age

 

Hight

 

Weight

 

Target weight

 

ПОЛ
МЕСО

Месото е главен извор на животински протеини во нашата исхрана. Листата содржи видови на месо, без оглед на нивниот начин на подготовка. Ве молиме изберете кои видови на месо би сакале да бидат вклучени во вашиот план за исхрана.
Забелешка: производите што ќе одберете да ги исклучите треба да бидат само оние кои не ги преферирате, избегнувате да ги консумирате или се препорачани за елиминација од страна на вашиот лекар/специјалист.Колку повеќе производи ќе вклучите, толку подетален план на исхрана ќе добиете.






РИБА & МОРСКИ ПЛОДОВИ

Ве молиме наведете од следниве производи, кои видови сакате да ги вклучите во вашиот план за исхрана.
Забелешка: производите што ќе одберете да ги исклучите треба да бидат само оние кои не ги преферирате, избегнувате да ги консумирате или се препорачани за елиминација од страна на вашиот лекар/специјалист.Колку повеќе производи ќе вклучите, толку подетален план на исхрана ќе добиете.






ЖИТАРИЦИ, ЗРНА & СКРОБНИ ПРОИЗВОДИ

Житариците и житните култури се важен извор на диететски влакна, како и витамини и минерали. Затоа, нивното присуство е важен аспект за ефективноста на планот за исхрана. Ве молиме изберете кои житни култури и зрна би сакале да ги вклучите во вашиот план за исхрана.









МЕШУНКИ & ЗЕЛЕНЧУЦИ

Зеленчуците се главен извор на важни витамини и минерали, како и биоактивни соединенија кои влијаат на одредени телесни функции. Ве молиме изберете кој зеленчук сакате да го вклучите во вашиот план за исхрана.
Забелешка: производите што ќе одберете да ги исклучите треба да бидат само оние кои не ги преферирате, избегнувате да ги консумирате или се препорачани за елиминација од страна на вашиот лекар/специјалист.Колку повеќе производи ќе вклучите, толку подетален план на исхрана ќе добиете.












ОВОШЈЕ

Ве молиме наведете од следниве производи, кои видови сакате да ги вклучите во вашиот план за исхрана.
Забелешка: производите што ќе одберете да ги исклучите треба да бидат само оние кои не ги преферирате, избегнувате да ги консумирате или се препорачани за елиминација од страна на вашиот лекар/специјалист.Колку повеќе производи ќе вклучите, толку подетален план на исхрана ќе добиете.











МЛЕКО И МЛЕЧНИ ПРОИЗВОДИ

Ве молиме наведете од следниве производи, кои видови сакате да ги вклучите во вашиот план за исхрана.
Забелешка: производите што ќе одберете да ги исклучите треба да бидат само оние кои не ги преферирате, избегнувате да ги консумирате или се препорачани за елиминација од страна на вашиот лекар/специјалист.Колку повеќе производи ќе вклучите, толку подетален план на исхрана ќе добиете.






ДРУГИ ПРОИЗВОДИ

 








ФИЗИЧКА АКТИВНОСТ

Нивото на физичката активност е главен фактор во пресметката на дневната потреба за енергија и е потребен за дизајнирање на детален и веродостоен план на исхрана. Ве молиме изберете ниво на физичка активност што најмногу одговара на вашиот животен стил.





ОПИШЕТЕ ТИПИЧЕН ДЕН ВО ВАШИОТ ЖИВОТ

Познавањето на вашите дневни рутини и одговорности дава подобар увид во изборот на храна и го олеснува развојот на вашиот план за исхрана. Ве молиме наведете која од следниве изјави најмногу одговара на вашиот дневен распоред:





НАВЕДЕТЕ КОЈА ОД СЛЕДНИТЕ ИЗЈАВИ НАЈМНОГУ ОДГОВАРА СО ВАШИОТ ЖИВОТЕН СТИЛ:

 









ФРЕКФЕНЦИЈА НА ОБРОЦИ

Фреквенцијата на оброците е клучен фактор на влијание за соодветната работа на метаболизмот на телото. Ако консумацијата е неурамнотежена, метаболизмот се забавува, што придонесува за акумулација на маснотии. Ве молиме изберете колку оброци дневно имате просечно?